joi, 12 martie 2009

Liniştea s-a dus… Să înceapă scandalul!

Mihaela Rădulescu şi Elan Schwartzenberg au tras un divorţ fulger, pe neaşteptate şi cică în linişte.

De dragul copilului, declarau la unison atunci…

Între timp lucrurile s-au complicat, neînţelegerile au explodat, iar Mihaela a fost nevoită să se mute din casa de la Izvorani… la hotel!

Tabloidul CANCAN a fost pe fază şi a suprins-o luni seară când aceasta se muta la hotel împreună cu fiul ei, Ayan. Desigur, felul în care ziarul a prezentat lucrurile au scos-o, iar, din sărite pe diva Antenei 1 care a trimis un drept la replică, pe care tabloidul îl publică integral în ediţia de azi. Citiţi pe siteul CANCAN întreg articolul.

Scandal de scandal!

Cam asta este ceea ce reţin eu din toată povestea asta şi desigur o remarcă făcută de Mihaela:

“Am locuit mereu cu copilul meu, pana cand fostul meu sot, Elan Schwartzenberg, intr-o criza alcoolica la care au fost martori membri ai familiei mele cat si alte persoane, ne-a dat afara din locuinta de la Izvorani, noaptea. Am incercat sa tin aceste aspecte departe de ochii lumii, nu intru in detalii acum. [...] Ne-am mutat la hotel pentru ca fostul meu sot nu ne ofera o locuinta mie si copilului nostru si nu doreste sa faca nici macar partajul pe care l-ar face orice barbat cu caracter, daramite un milionar. “

This is such a bullshit. Într-unul din interviurile acordate recent (căci a tot dat pe ele într-o serie de publicaţii) sau poate în mai multe, cine le mai numără…, a declarat că este independentă de soţul ei, că are venituri substanţiale şi că se poate întreţine singură. Şi totuşi, atunci de ce PLMul meu se plânge că n-are unde locui?

Citind integral dreptul ei la replică şi văzând cât este de supărată că viaţa ei este întoarsă pe toate părţile de presă, mi-am adus aminte de poza aceea cu ea şi Dani purtând blugii “cu p..ă“.

Ce pretenţii de femeie serioasă mai are când ea se afişează cu un tinerel la braţ care poartă blugi cu imprimeuri obscene? E dreptul ei, dar să şi-l asume atunci!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu