luni, 9 martie 2009

“Brancule vedea-te-aş tuns ca şi Naomi”!


Cristi Brancu pare să-i stea ca un nod în gât Simonei Sensual. Atât de tare e deranjată fata de prezentatorul emisiunii Agentul VIP, încât îi doreşte o tunsoare nouă, inspirată după noua coafură a lui Naomi!

Iată a ce a postat senzuala pe blogul personal:

Brancule vedea-te-as tuns ca si Naomi…..Acesta nu este singurul mesaj lasat de telespectatorii interesati de emisiunea Agentului Vip. Incercand sa aflu parerea telespectatorilor fata de emisiunea care ma irita , mai rau ca urticaria ( pot sa zic ca mi-au iesit bube de la emisiunea lui Brancu, iritatia a ajuns la cote maxime), am intrat curioasa pe forumul emisiunii dansului. Nu am fost uimita sa constat ca si telespectatorii au aceeasi parere ca si mine despre atitudinea si neprofesionalismul de care da dovada “cel mai penibil prezentator tv”, asa fiind el caracterizat de proprii telespectatori. Si as vrea sa va enumar cateva din caracterizarile forumistilor care impart aceeasi parere cu mine: pitipoi penibil, cel mai penibil prezentator, libidinos, iar lista ar putea sa-mi ocupe tot blogul, dar mi-e teama ca voi fi iar avertizata de limbaj inadecvat, asa ca va last pe voi sa cititi pe forumul emisiunii lui. Cum as putea sa ma supar pe un prezentator care nu este respectat de proprii spectatori, care nu este luat in considerare si care nu influenteaza vocea poporului,,,,

Textul n-a fost modificat sub nicio formă. Vă rog să ignoraţi greşelile gramaticale ale acestei păpuşi Barbie. Nu e vina ei că e blondă…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu