miercuri, 18 februarie 2009

Se poarta caciulile de eschimos!


Stilistii ne îndeamna sa purtam acele caciuli de blana sau de piele cu margini de blana si cu ciucuri, pe care eu le cunosteam ca fiind caciuli rusesti. Am avut si eu una cand eram mica, era din blana de iepure si o uram din tot sufletul. Plecam cu ea pe cap numai pentru ca ma oblige mama si strângeam din dinti si îmi înnecam lacrimile iar la coltul blocului o scoteam si preferam sa îmi înghete creierul pâna la scoala numai sa nu mai simt pe cap ciudatenia cu pricina.

Se pare totusi sa acele caciuli erau niste accesorii revolutionare, pentru ca iata, dupa 100 de ani, revin în tendinte ? Cica se numesc “caciuli de eschimos” si cu cât sunt mai mari cu atât mai bine. Designerii ne învata sa le purtam în combinatie cu paltoane pastelate, fulare si machiaj stralucitor. Ce poate fi mai feminin? În plus, cred ca sunt si grele si mi-e teama ca nu cumva de la atâta caldura creata sa nu ne i-a foc pielea capului.

Îmi plac accesoriile de purtat pe cap, am o multime de sapcute si palarioare, caciulite si fesuri, dar… mâine poimâine va aparea cineva si ne va spune ca trebuie sa purtam batice înflorate sau caciuli de miel, sau clopuri si palarii cu pana de paun. Si nu ar fi rau, pentru ca fac parte din portul nostru popular.

Nu vreau sa ma întelegi gresit, poate tie îti plac. Este foarte bine, înseamna ca poti fi trendy si ca nu-ti va fi sub nici o forma frig la urechi. Poate ca eu le asociez cu fobia mea din copilarie si de asta nu le pot percepe adecvat latura estetica. Dar totul se învata asa ca astept parerile voastre în legatura cu acest accesoriu la moda. Pâna una alta ma duc sa îmi pun suba pe mine si sa dau o raita prin oras...

Sursa: egirl.ro

Un comentariu:

  1. bag pula cel mai rapanos blog din cate am vazut sterge-l k esti un lache mare rau de tot !!!

    RăspundețiȘtergere