duminică, 3 mai 2009

Radio Adolescenta

Un material realizat de colegul nostru Paul Cucu

4 comentarii:

  1. Paul ai ramas la fel de minunat ca atunci cand te-am cunoscut.Eu sunt fosta eleva a liceului si poate iti aduci aminte de Alexandra Stan.Salutari din Austria si salutari si la fostii mei frofesori!!P S nu v-am uitat si imi este dor de tot ce am lasat acolo!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Salutari si tie Alexandra. Sincer nu imi amintesc acum dar te rog sa ma ajuti sa imi aduc aminte.. in ce sala invatai?? ce clasa?? ce diriginte?? ce colegi comuni aveam?? de unde ne cunoastem??? Detaliaza!! Succes!! Vorbim!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Paul eu am fost la Balan Lidia la 12D si dupa am fost la Claudia ,la profesoara de biologie,am uitat numele de familie, la 12F;si poate iti aduci aminte de sora mea Simona,ati fost pentru scurt timp impreuna,sau ati incercat.Si cred ca nu ai uitat la inceput ,la radio am fost si eu ,cel putin ai incercat sa m-a ajuti ca devin moderator,dar nu am fost consecventa .....pupici dulci!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Gata mi-am amintit. CE mai faci??? Cum de ai ajuns in Austria?? CE mai face Simona?? uite adresa mea de mess paulrazvan.cucu@yahoo.com. Vorbim

    RăspundețiȘtergere