marți, 17 februarie 2009

Naomi Watts: “Pur si simplu mi-am pierdut jumatate din creier”!


Naomi Watts a dat nastere celui de-al doilea sau copil, Samuel, in decembrie, ea avandu-l si pe Alexander, in varsta de 18 luni. Acum, zilele cu 18 ore de filmat pe platouri sunt cel mai putin obositoare.
“Stiam ca oricine trece printr-o perioada in care nu prea are parte de somn, dar niciodata nu te poti pregati pentru asa ceva”, a spus Watts. “Este brutal. Am dormit doar 3 ore si jumatate aseara. Nu este intotdeauna asa. Este si fiindca am venit de la New York, iar unul il trezeste pe celalalt.”
Este incredibil ca ea isi poate promova cel mai recent film, ‘The International’, avand in vedere ca mintea ei este stearsa. “Nu pot sa imi amintesc nimic. Pur si simplu mi-am pierdut jumatate din creier. Nu stiu cand se va intoarce. De fapt a fost injumatatit, iar apoi injumatatit din nou. Ma intorc sa lucrez la un film saptamana viitoare si incerc sa fac cumva sa imi amintesc dialogul meu.

Sursa:egirl

Un comentariu:

  1. tu tiai pierdut jum din pl si ink jumate deci e clar k esti un impotent ;)

    RăspundețiȘtergere